herb BIP - Urzędu Gminy Wierzchowo

www.wierzchowo.pl

Stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego, drogownictwa i działalności gospodarczej

Osoba odpowiedzialna: Darłak Justyna

tel: 36-18-327

e-mail: planowanie@wierzchowo.pl

Miejsce przyjmowania interesantów:

Piętro II, pokój nr 23

Godziny przyjmowania interesantów:

Interesanci przyjmowani są w godzinach pracy urzędu.

Do zadań na stanowisku d/s planowania przestrzennego, gospodarki komunalnej i inwestycji należy:

  1. prowadzenie spraw związanych ze sporządzeniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy,
  2. prowadzenie spraw związanych ze sporządzeniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  3. wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  4. wydawanie opinii urbanistycznych,
  5. wydawanie opinii dotyczących lokalizacji inwestycji,
  6. udostępnianie do wglądu obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, udzielanie ustnych informacji o przeznaczeniu działek i możliwości ich zagospodarowania,
  7. prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  8. dokonywanie oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy,
  9. przyjmowanie i analiza wniosków w sprawie sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a także - weryfikacja ich spójności ze „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy”,
  10. przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i o lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  11. prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  12. opiniowanie projektów podziałów działek pod względem ich zgodności z ustaleniami planu przestrzennego zagospodarowania Gminy,
  13. współdziałanie z organami administracji rządowej w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego,
  14. organizowanie konserwacji i remontów oświetleń ulicznych, ewidencja punktów świetlnych,
  15. rozliczanie opłat za energię elektryczną wykorzystaną do oświetlenia dróg na terenie Gminy,
  16. prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem siecią dróg gminnych,
  17. prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej,
  18. prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
  19. przygotowywanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  20. wyrażanie zgody na wejścia w teren (gminne zasoby nieruchomości),
  21. podejmowanie działań w celu pozyskania środków pomocowych z zewnątrz na realizację zadań gminy.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Rafał Zdyr 11-02-2011 11:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Rafał Zdyr 11-02-2011
Ostatnia aktualizacja: Rafał Zdyr 18-04-2013 09:04